
Als jouw team weet wat het gewenste gedrag en vaardigheden zijn, maar jullie willen die vaardigheden nog beter onder de knie krijgen, dan kom ik jullie graag helpen. Deze trainingen voer ik bij voorkeur uit met mijn trainingsacteur.
Het voordeel daarvan is groot:Je “bestelt” bij een acteur het gedrag waarmee jij wilt oefenen. Iedere keer weer verbazen cursisten zich erover hoe die acteur toch die “lastige” medewerker, klant, manager, etc zo realistisch neerzet. Het resultaat is dat je heel snel leert hoe je jouw leerwensen kunt omzetten in ander, effectiever gedrag. Deze 1-daagse bied ik ook in een open training aan. Meerwaarde daarvan is dat je mensen uit meerdere bedrijven en branches ontmoet.
De onderwerpen die bij vaardigheidstrainingen vaak aan bod komen zijn:
- Klantgerichtheid/Gastvrijheid
- Communicatieve vaardigheden
- De kunst van het vragen stellen
- Diverse gesprekstechnieken (beïnvloeden)
- Presenteren
- Netwerken
- Commerciële vaardigheden
- Telefonievaardigheden (inbound en outbound)
- Conflicthantering